تاثیر استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی در سئو

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
  • نظرات : بدون دیدگاه

 

بهره گیری از خدمات رپورتاژ آگهی، یکی از راه هایی است که می تواند به آسانی رتبه سایت شما را افزایش دهد. رپرتاژ آگهی به معنای انتشار یک مقاله خبری با لینک های فالو در سایت های معتبر خبری است. شاید مهم ترین دلیلی که سایت ها از خدمات رپرتاژ آگهی استفاده می کنند این است که از سایت های معتبر به صورت دائمی بک لینک های قوی بگیرند. در ادامه این مقاله قصد داریم به بحث چگونگی تاثیر استفاده از خدمات رپرتاژ آگهی بپردازیم. با ما تا انتها همراه باشید.

رپورتاژ آگهی چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

یکی از فاکتور هایی که گوگل برای رتبه بندی سایت ها آن را مد نظر قرار می دهد، تعداد و کیفیت بک لینک هایی است که شما از سایت های دیگر دریافت می کنید. بک لینک، در واقع لینک هایی است که شما از سایت های دیگر دریافت می کنید و مخاطبان از آن طریق از آن سایت مستقیما وارد سایت شما می شوند. این موضوع در واقع به معنی تایید سایت شما توسط آن سایت است.

زمانی که این امر انجام می گیرد، اعتبار سایت شما در نزد گوگل بالا می رود، ضمن این که اگر شما از سایت های خوب بک لینک نگیرید، می تواند روی اعتبار و رتبه شما تاثیر منفی بگذارد. در واقع بک لینک های قوی باعث ارتقای رتبه سایت و بک لینک های ضعیف باعث تاثیر منفی روی آن خواهد شد. این موضوع اهمیت استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی معتبر را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی:  صفر تا صد کاربرد رپرتاژ آگهی!

شما با انتشار رپورتاژ آگهی خبری در سایت های معتبر، ۳ تا ۵ لینک دائمی دریافت خواهید کرد. بک لینک هایی که می توانند رتبه و اعتبار شما را در نزد گوگل بالا خواهند برد.

چرا بک لینک های رپرتاژ آگهی فوق العاده هستند؟

شاید بتوان گفت اولین دلیل این که بک لینک های رپرتاژ آگهی فوق العاده هستند، جایگاه این بک لینک هاست. جایگاه بک لینک اهمیت زیادی دارد و در واقع بک لینک هایی که از داخل یک مقاله و در قالب پیشنهاد به سایت شما داده می شوند بهتر از بک لینک هایی می باشند که در فوتر، هدر و جایگاه های تبلیغاتی سایت ها هستند. گوگل نیز به این بک لینک ها اهمیت و اعتبار بیشتری خواهد داد.

دومین علت اعتبار بالای بک لینک رپورتاژ آگهی این است که شما از سایت های معتبر خبری بک لینک می گیرید. میزان اعتبار و رتبه سایتی که به شما لینک می دهد با میزان اعتباری که گوگل برای بک لینک شما قائل می شود ارتباط مستقیم دارد.

سومین علتی که باعث می شود استفاده از خدمات رپرتاژ آگهی کاری درست و به صرفه باشد، دائمی بودن بک لینک های رپرتاژ آگهی است. بک لینک هایی که شما از رپرتاژ آگهی دریافت می کنید دائمی است، اگرچه جایگاه ریورتاژ آگهی شما بعد از مدتی تغییر خواهد کرد اما مقاله تان تا زمانی که خودتان نخواهید از روی سایت حذف نخواهد شد. بنابراین اگر به دنبال گرفتن بک لینک های دائمی هستید، بهتر است به سراغ خدمات رپرتاژ آگهی بروید.

دیدگاه گوگل درباره بک لینک های پولی

گوگل برای این که یک رقابت سالم میان سایت ها ایجاد کند، با بک لینک های پولی مخالف است، با این کار گوگل باعث می شود کسانی که لیاقت رتبه بهتر را دارند در آن حضور داشته باشند. بنابراین اگر اینطور به مسئله نگاه کنیم، گوگل با لینک سازی از طریق رپورتاژ آگهی هم مخالف است اما این همه ماجرا نیست. گوگل اکثرا نمی تواند تشخیص دهد که کدام بک لینک طبیعی و کدام یک مصنوعی است. این یعنی که گوگل توان تفکیک یک رپرتاژ از یک مقاله را دارد. حتی پیش آمده است که گوگل یکی از بزرگ ترین سایت هایی که از خدمات رپوتاژ آگهی استفاده می کرد را جریمه کند تا برای دیگر سایت ها درس عبرت شود.

مطالب پیشنهادی:  همه چیز درباره UI/UX و تاثیر آن در سئو سایت

مطلب پایانی 

سعی کردیم خلاصه ای از مزایا و معایب رپورتاژ آگهی را برای شما در این مطلب ارائه کنیم. نباید فراموش کنیم که اگر چه گوگل مخالف بک لینک های پولی است اما این دلیل آن نیست که از خدمات رپورتاژ آگهی استفاده نکنید. بهتر است نگران جریمه گوگل نباشید چرا که اگر گوگل به خاطر لینک های رپرتاژ آگهی شما را جریمه کند شما می توانید با پاک کردن لینک ها جریمه گوگل را بر طرف کنید