انواع نمونه‌های رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
  • نظرات : بدون دیدگاه

همه ما از تاثیر سئو سایت و تاثیر آن بر درآمد کسب و کار آگاهی کامل داریم. می‌دانیم تا زمانی که بر روی سئوی سایت فعالیت‌های لازم انجام نشود هیچ گاه به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید. بنابراین تاثیر سئو بر هیچکس پوشیده نیست. اما ما می‌خواهیم در این مطلب رپورتاژ آگهی که مقوله‌ای از سئو می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم و از میزان تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت مطلع شویم. در صورتی که شما نیز رپورتاژ آگهی خریداری نموده اید و یا قصد خرید رپورتاژ را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم که این مطلب را خط به خط بخوانید تا از تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت مطلع شوید. با ما همراه شوید.

در مورد مدل های مختلف رپورتاژ آگهی چه می دانید؟ 

 

تاثیر تبلیغات بر کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست. یکی از متداول‌ترین روش‌های تبلیغاتی، تبلیغات نامحسوس می‌باشد. یعنی هزینه‌ای بابت تبلیغات پرداخت می‌شود اما تبلیغات به صورت زیرکانه ای انجام می‌شود یعنی کاربر متوجه تبلیغات نمی‌شود در عین حال با محصولات و خدمات شما نیز آشنا می‌شود. به این مدل از تبلیغات در دنیای سئو رپورتاژ گفته می‌شود. در صورتی که می‌خواهید سفارش رپورتاژ آگهی انجام دهید قبل از هر چیز باید با انواع مختلف رپورتاژ آگهی آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت را به چشم ببینید. در این قسمت شما را با انواع مختلف رپورتاژ بیشتر آشنا می‌کنیم.

رپورتاژ آگهی‌های تصویری

این مدل از رپورتاژ های معمولاً به صورت اینفوگرافیک می‌باشند. یعنی با استفاده از تصاویر و با چند خط نوشته کوتاه تبلیغات شما انجام می‌شود. لازم به ذکر است در این گونه موارد باید سعی کنید که احساس نیاز را در مخاطب خود ایجاد کنید تا بتوانید محصول یا خدمات خود را به وی معرفی کنید.

رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری یکی از متداول‌ترین نمونه‌های رپورتاژ می‌باشد. تاثیر این مدل از رپورتاژ بر سئو سایت برای هیچکس پوشیده نیست. رپورتاژ های خبری را باید از یک سایت خبری موسق و با سابقه دریافت کنید. همچنین طرز نوشتن رپورتاژ خبری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه نحوه نگارش رپورتاژ خبری را به شما می‌گوییم. به یاد داشته باشید معمولاً رپورتاژ های خبری گران‌تر هستند.

 

نحوه نگارش رپورتاژ آگهی به چه شکل است؟

برای اینکه بتوانید بیشترین تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت را داشته باشید باید حتماً نحوه نگارش صحیح رپورتاژ را نیز یاد بگیرید تا در این کار موفق تر عمل کنید. شیوه نگارش رپورتاژ آگهی با نگارش سایر نوشته‌های سایت متفاوت می‌باشد. هر کسی نمی‌تواند برای شما رپورتاژ بنویسد. شخصی که قرار است کار نویسندگی رپورتاژ را انجام دهد باید نویسنده ماهری باشد تا بتواند به صورت نامحسوسی به سایت شما اشاره داشته باشد و محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما را به مخاطبان معرفی نماید. تسمینو یکی از سایت‌هایی است که کار رپورتاژ و سئوی سایت را به بهترین شیوه ممکن انجام می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به موضوع کسب و کار خود یکی از شیوه‌های خرید رپورتاژ را مورد بررسی و خریداری قرار دهید.

در هنگام نگارش محتوا توجه داشته باشید که به هیچ عنوان حتی یک کلمه از محتوا نباید کپی باشد. شما می‌توانید از سایت رقبا ایده بگیرید. می‌توانید سایت رقبا را مورد آنالیز قرار دهید. اما به هیچ عنوان نباید از سایت رقبا کپی کنید. زیرا گوگل این موضوع را می فهمد و تاثیر منفی بر روی سایت شما خواهد گذاشت. بنابراین در هنگام نگارش محتوا کمی دقیق‌تر و با وسواس بیشتری بنویسید.

همچنین در هنگام نگارش محتوای مخصوص رپورتاژ آگهی توجه داشته باشید که به کسب و کار خود به صورت نامحسوسی اشاره شود. در هنگام نگارش ابتدا باید احساس نیاز را در مخاطب ایجاد کنید. سپس کم کم راه شرکت خود را به وی نشان دهید تا در جهت برطرف نمودن نیاز خود اقدام نماید. شیوه نگارش محتوای رپورتاژ، تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت را به شدت افزایش می‌دهد. بنابراین حتماً از یک فرد خبره در این زمینه کمک بخواهید. بهتر است قبل از هر چیز نویسنده را از شیوه کسب و کار خود و امتیازات مثبت شرکت خود نسبت به رقبا را به نویسنده اعلام کنید تا در رپرتاژ شما درج شود. در صورتی که نگارش به درستی انجام شود تاثیر بسیار خوبی با خود به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید بعد از گذشت دو تا سه هفته تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت خود مشاهده نمایید.

هزینه رپورتاژ آگهی چه میزان است؟ 

اکنون که با مزایای رپورتاژ آشنا شدید و قصد خرید رپورتاژ را دارید حتماً یکی از سوالات شما این است که هزینه رپورتاژ آگهی چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ خوب است بدانید که هر یک از سایت‌هایی که کار رپورتاژ های تبلیغاتی را انجام می‌دهند قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. این مدل قیمت گذاری با توجه به ترافیک همان سایت و میزان محبوبیت آن بستگی دارد. در واقع شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف گوگل که به شما در سئوی سایت کمک می‌کند سایتی که قرار است رپورتاژ شما را منتشر کند را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. با این کار شما می‌توانید متوجه شوید که آیا هزینه‌ای که بابت رپورتاژ پرداخت می‌کنید عادلانه است یا خیر!

اما به طور کلی هزینه گزینه مناسبی برای انتخاب سایت مناسب رپورتاژ نیست. زیرا بسیاری از سایت‌ها هستند که ورودی خیلی خوبی دارند و هزینه زیادی نیز دریافت می‌کنند اما آن سایت با کسب و کار شما مشابهتی ندارد. بنابراین شما نمی‌توانید از آن سایت نتیجه مطلوبی دریافت نمایید. زیرا کاربرانی که به آن سایت مراجعه می‌کنند به دنبال محصولات یا خدمات شما نیستند و طبیعی است که ترافیکی به سمت سایت شما نخواهد آمد. بنابراین در هنگام خرید رپورتاژ دقت کنید که سایت مبدا حتماً در حوزه کسب و کار شما فعالیت داشته باشد تا بتوانید از تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت خود بهره مند شوید.

انتخاب و خرید رپورتاژ آگهی

سئوی سایت تاثیر زیادی بر کسب و کار شما دارد. تا زمانی که سایت شما در نتایج گوگل دیده نشود و کاربر با شما آشنا نشود نمی‌تواند سایت شما را انتخاب نماید و به سایت شما مراجعه کند و از خدمات و محصولات شما استفاده نماید. یکی از بهترین و راحت ترین شیوه‌های تبلیغاتی که تاثیر زیادی در سئوی سایت و انتخاب شما توسط کاربر دارد رپورتاژ می‌باشد. شما با نگارش و درخواست رپورتاژ اگهی است که می‌توانید در مکان‌هایی که کاربر حضور دارد و به دنبال محصول یا خدمتی از محصولات و خدمات شما می‌گردد حضور داشته باشید. این امر به مرور در پر رنگ تر شدن شما و دیده شدن کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی با خود به همراه دارد. در صورتی که یکبار از رپورتاژ آگهی استفاده نمایید بدون شک از تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت خود را مشاهده خواهید نمود. این شیوه از تبلیغات را حتماً بر روی سایت خود پیاده سازی نمایید تا بتوانید موفقیت بیشتری را در نتایج گوگل کسب نمایید.