درباره سفارش رپورتاژ آگهی بیشتر بدانید

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
  • نظرات : بدون دیدگاه

 

در دنیای امروزافراد راحت‌تر از گذشته می‌‌توانند تبلیغات پروپاگاندای غیرواقعی که عموما با جو سازی و جریان سازی شکل می گیرد را از تبلیغات غیر واقعی تشخیص دهند.

شاید یکی از دلایلی که شرکت های تبلیغاتی به وجود آمدند تا به شیوه واقعی تری تبلیغات کنند، به حاشیه بردن همان تبلیغات بد و غیر واقعی بود و  به دنبال روش‌هایی هستند که بتواند بهترین تاثیر را در اجتماع داشته باشد.

بنابراین خرید رپورتاژ آگهی می‌‌تواند تاثیرات بهتر و مطلوب تری را بر تبلیغات یک برند یا کسب‌و‌کار داشته باشد. از‌ این رو سفارش رپورتاژ آگهی‌‌‌ می‌‌توانند بدون ‌ایجاد فضای تبلیغاتی تحمیل شونده و منفی، تعامل مطلوبی را با مخاطبان خود داشته باشند و داستان برندها و کسب و کارها را برای مشتریان خود بازگو کنند. همچنین با ارتقای سطح ارتباطات مثبت و موثر بین یک کسب‌و‌کار با مخاطبان خود میزان وفاداری مشتریان نیز قطعا افزایش می‌‌یابد که مشتری شدن بازدیدکنندگان بسیار پر‌اهمیت است.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

قبل از خرید رپورتاژ آگهی لازم است بدانیم که رپورتاژ آگهی‌‌‌ ابزاری است تا کاربرانی که با برند و یا خدمات شرکت شما در فضای وب نا‌آشنا هستند را با شما آشنا می‌‌کند و آنها را ترغیب می‌‌نمایند تا از محصولات و خدمات برند شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند. در واقع آن‌‌‌ها را از مشتری بالقوه به مشتری فعال تبدیل می‌‌کند. خرید رپورتاژ آگهی از بهترین روش‌هایی است که باعث می‌‌شود سطح اعتماد به برند و کسب و کار‌‌‌ها بالا رود تا تبلیغات اثر بخش‌تر ظاهر شوند .

توصیه می‌‌شود که یک رپورتاژ آگهی موثر توسط مجموعه‌‌های حرفه‌ای و متخصص اجرا شود تا نتیجه بخش‌تر و مفیدتر باشد. از‌این رو کاربران و بازدیدکنندگان سایت‌‌های رسانه‌ای با توجه به هویت و اعتبار سایت مرجعی که رپورتاژها در آنجا منتشر می‌‌شوند، هرگز احساس نمی‌‌کنند که در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار گرفته‌اند، بلکه احساس می‌‌کنند که توانسته‌اند یک محصول جدید را کشف کنند.  بی طرفی و در نهایت علاقمند شدن به یک محصول یا خدمات نتیجه گزارشی است که از یک رپرتاژ آگهی حرفه‌ای گرفته می‌‌شود که ‌این مهم همان فاکتور مثبت رپورتاژ آگهی است.

امروزه رپورتاژ آگهی نقش مهمی‌‌ در عرصه‌ رسانه‌های دیجیتال‌ ایفا می‌‌کند و یکی از بخش‌‌های حیاتی دیجیتال مارکتینگ است. از دیگر مزیت‌های یک رپورتاژ حرفه‌ای انتقال پیام تبلیغاتی است که با تولید یک محتوای تخصصی آغاز می‌‌شود و تا تبدیل شدن مخاطب و بازدیدکننده به مشتری، تاثیرگذار است. یک محتوای تخصصی می‌‌تواند ابعادی خاص از برند را به گونه‌ای مطرح کند که باعث جلب مشتریان و در نهایت فروش بیشتر شود.

چگونگی خرید رپورتاژ ‌آگهی!

 

از آنجا که رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری در دنیای امروز بویژه در‌ ایران گزینه‌ای بسیار مناسب برای بالا بردن اعتبار برند محصول یا خدمات شرکتی است بنابراین انتخاب دقیق و اثرگذار بسترهای انتشار (سایت‌های پربازدید و معتبر ) از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. تریبون ‌این امکان را برای برندها و شرکت فراهم کرده تا بتوانند علاوه بر تولید رپورتاژهای تخصصی آنها را در رسانه‌‌های معتبر و تاثیر گذار منتشر کند و در این راستا تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی را طوری درنظر گرفته است که بتوانید به صرفه ترین کمپین را برای اهداف متفاوت سئو و برندینگ خود ایجاد کنید.

 چالش‌های  رپورتاژ

 

 تولید محتوای تکراری

چالش بعدی استفاده و تولید محتوای تکراری در سایت‌‌های مختلف است که باعث می‌‌شود تا اعتبار سایت شرکت و کسب و کارها بشدت پایین بیاید، بنابراین می‌‌توان نتیجه گرفت که انتخاب محتوا و چگونگی تولید محتوای تخصصی و غیر تکراری نقش بسزایی در افزایش اعتبار رپورتاژها دارد. از‌ این رو تولید محتوای حرفه‌ای و تخصصی و قطعا غیر تکراری ضامن موفقیت تبلیغات سایت‌‌‌ها می‌‌باشد.

به عبارت دیگر هدف از خرید رپورتاژ افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجو‌‌های گوگل است که نباید به سادگی‌ این هدف را دست خوش فریبکاری‌‌‌ها و تبلیغات کاذب شرکت‌‌های تبلیغاتی کرد، بنابراین اهمیت مراجعه به شرکت‌‌‌ها و پلتفرم‌‌های حرفه‌ای و تخصصی از الزامات خرید رپورتاژ آگهی می‌‌باشد.

تعرفه‌‌های رپورتاژ

از دیگر چالش های ‌این صنعت عدم شفافیت در بیان تعرفه‌‌ رپورتاژ آگهی به مشتریان است. بدین ترتیب که اغلب شرکت‌های تبلیغاتی فرآیند قیمت گذاری رپورتاژ‌‌‌ها را به درستی و صادقانه به اطلاع مخاطبان خود نمی‌‌رسانند و یا با نادیده گرفتن حقوق رسانه‌‌‌ها در صدد جلب مشتریان بیشتری می‌‌باشند.د.

ویژگی‌‌یک رپورتاژ مناسب

محتوای خلاقانه و منحصر به فرد می‌‌تواند ارزش یک رپورتاژ‌آگهی را بالا ببرد. برای تولید یک محتوای حرفه‌ای باید به اندازه کافی وقت و انرژی صرف کرد تا محتوای تولید شده ارزشمند باشد. زیرا یک رپورتاژ تخصصی می‌‌تواند شخصیت و هویت برند شرکت و کسب و کار مورد نظر را قوت ببخشد و بسیار قوی جلوه کند از‌ این رو اعتبار برند افزایش بیشتری می‌‌یابد. از‌ این رو خلق یک داستان خلاقانه در تولید محتوا به نفع برند شرکت مورد نظر است که باید درنظر گرفته شود، بنابراین اهمیت تولید محتوا همین جا بیش از قبل مشخص می‌‌شود.

از آنجا که سهم بازار سنتی روز به روز کاهش می‌‌یابد و جای خود را به دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌‌دهد بهتر است که در انتخاب پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی دقت و حساسیت بیشتری را لحاظ نمایید. چرا که رقابت بالا در دنیای دیجیتال مارکتیگ سبب شده تا در راستای کاهش هزینه‌‌های تبلیغاتی و هزینه رپورتاژ آگهی وهمچنین افزایش سود و درآمد برخی از شرکت‌‌های فعال در‌ این حوزه تلاش می‌‌کنند تا با ارائه‌ی پیشنهادهای جذاب و کم هزینه، جذابیت بیشتری را برای شرکت‌ها ‌ایجاد کنند تا گوی‌ این مسابقه و رقابت مارکتینگی را از آن خود کنند، لذا بررسی دقیق و تحلیل پلتفرم‌‌های خرید رپورتاژ خبری و آگهی می‌‌تواند کمک شایانی به جلوگیری از هدر رفت هزینه خرید رپورتاژ آگهی کند.